Supper slipper

Deze slippers zijn supper gemakkelijk en nog mooi aan de voet(modern)

Makkelijk te bestellen op de site

Snel een mooie sneaker uitgezocht en besteld,! Jammer genoeg kreeg ik een e-mail dat de bestelde sneaker beschadigd was en niet meer leverbaar. Correcte afhandeling,

Perfecte service

Schoenen via website besteld, echter maat te groot. Na contact met de webshop meteen goede omruilgelegenheid in een winkel.

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Geen klachten.

Besteld en heel snel in huis

Perfect ❤️

The shoes arrived quickly, and were perfect. I am more than satisfied.

Goede service en snel verzonden

snel en goed

snel en goed.

Professioneel bedrijf met goede service

Schoenen gekocht online waar een klein probleem in zat. Netjes opgelost. Vooral lovenswaardig is de service, geen 10 minuten in de wacht en correcte respons.

super snel en correct

bestelling super simpel en snel afgehandeld bovendien vlot verzonden en ontvangen.

Héél goed !

Helaas konden jullie mij niet de bestelde schoenen leveren daar ze te zeer beschadigd waren. Dit besluit van jullie waardeer ik enorm ! En heel snel hadden jullie het door mij betaalde bedrag teruggestort. Chapeau !!

Portokosten bij terug sturen te duur

Schoenen past niet. Terug sturen vanuit België kost mij 11,60 euro. Ik vind dat wel duur. Voortaan koop ik geen schoenen meer uit buitenland tenzij retour gratis is.

Eenmaal Gabor ,,, altijd Gabor

Al vele jaren draag ik Gabor schoenen !!! Voor mij geen andere meer !!!!

Super toffe ervaring

Snelle levering Bestelling is mooi verpakt Betaling ging vlot Absoluut een aanrader

Mijn schoenen voldeden aan alle verwachtingen, ik was superbliji!

Vol verwachting maakte ik mijn bestelde pakket open, keurig op tijd bezorgd was het en nu eindelijk kijken of ze net zo mooi waren als ik hoopte. Dat waren ze. Eerst bewonderen, toen passen, helemaal perfect. Al mijn verwachtingen waren overtroffen, dankzij Munnichs Shoes.

Frustrerend

Schoenen die niet meer geleverd worden staan te koop op de website. Twee keer de gedane bestelling niet kunnen leveren, terwijl schoenen geweldig te staan.

super

Prima, snelle levering, keurig verpakt!

Mooie schoenenzaak.

Goede service vriendelijk personeel.

Duidelijk en snel

Goede snelle service, schoenen gekocht voor een mooie prijs.

Super tevreden!!!

Fijne schoenen, en snelle bezorging. Precies wat op de site staat, voor 15.00 bestelt,volgende dag in huis.

Snelle levering, en mooie slippers!

Vriendelijke en snelle service

Nadat ik telefonisch gecheckt heb of de website en aanbieding echt bestond, en ik allervriendelijkst te woord ben gestaan, heb ik online de bestelling geplaatst. 2 dagen later liep ik op mijn nieuwe Scholl klompen die heerlijk lopen. Hartelijk dank en zeker tot een volgende bestelling

Alles prima in orde

Niks aan op te merken, Bestellen alles oké! Retour zonder problemen en snel in orde gebracht!!

uitstekend

probleempje met schoenen, zo teeugbetaald

Varkensmarkt 8

6041ET Roermond